
„Гише на пътника” работи днес на летище София, за да запознае пътниците с техните права, както и да приема жалби от тях. Това е съвместен проект на Комисията за защита на потребителите и Европейския потребителски център – България, информира bTV.
Така пътниците имат възможността да се сдобият с информационни материали за своите права при пътуване, настаняване и пазаруване в Европейския съюз, да се консултират по отношение на отменени, забавени пътувания или загубени багажи и да подадат жалба на място.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.