
MSL Sofia въвежда в услугите си аналитична и изцяло нова за пазара и индустрията методология за измерване на PR кампании, наречена PR Brand Acceleration
PR агенция MSL Sofia, част от Publicis Groupe България, създаде собствена методология за измерване на PR кампаниите, наречена PR Brand Acceleration. Концепцията MSL PR Brand Acceleration стъпва на аналитичния анализ на резултатите на PR кампаниите в медиите, защото те идват не само от планираните дейности, но най-вече от поставени ясна стратегия и измерими цели.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.