
Да инвестираш в привличане и развиване на кадри винаги е било печеливша стратегия и ръководството на „Телематик Интерактив България“ АД добре знае това. През годините компанията нееднократно доказва, че ресурсът в лицето на един силен, способен и лоялен екип е наистина добър коз.
Днес разказваме за Матей Матев, главен оперативен мениджър на Palms Bet, чийто лицензодържател е „Телематик Интерактив България“ АД. Матев е ярък пример за бърз растеж и успех в компанията. Той става част от екипа й преди три години, като започва като казино анализатор, но бързо изкачва йерархичната стълбица благодарение на опита и уменията си.
Това разбира се не е случайно – Матев има внушителен опит от 19 години в наземната игрална индустрия. Той започва своя път като крупие, преминава през всички етапи на професионалното развитие, за да се издигне до генерален мениджър на верига казина. Този богат опит в комбинация с образованието му (Бакалавър – Финанси в УНСС и Магистър - Застраховане и социално дело в УНСС) му дава уникална възможност да разбере в детайли как функционира индустрията и какви са реалните нужди, предпочитания и психология на потребителите.
Матев взема решението да излезе от зоната си на комфорт и да направи решителната крачка към онлайн индустрията след периода на пандемията, когато целият свят се адаптира към новите условия. Този преход от наземното казино към онлайн платформата за него не е лесен, но опитът и желанието да учи му позволяват да приложи знанията наземното казино в онлайн среда. За целта той непрестанно чете и посещава курсове, посветени на онлайн индустрията, които допълват познанията му и му дават увереност да поеме новите предизвикателства.
Въпреки че е нов в онлайн бизнеса, Матев успява да постави основите на успешен екип и стратегия в „Телематик Интерактив България“ АД. Само за три месеца той преминава от позицията на казино анализатор към CRM мениджър, където се утвърждава като лидер и стратег. Един от основните му успехи е изграждането на CRM екип от нулата и внедряването на стратегия за лоялност, която е изградена на базата на дълбокото разбиране на потребителската психология, натрупано през годините в наземното казино.
Сред основните му качества са лоялността към компанията и умението да изгражда и ръководи екипи. „Винаги съм бил лоялен към, хората, за които работя. Не изневерявам на този свой принцип и сега и съм благодарен за възможностите, които ми се дават в „Телематик Интерактив България“ АД“, споделя Матев.
Неговата адаптивност също е впечатляваща, тъй като той успешно преминава от динамиката на наземното казино в компютърната и дигитална среда. „Всъщност да премина от наземното към онлайн казиното бе за мен наистина огромно предизвикателство. Бях свикнал с много динамичен начин на живот, а сега основната ми работа е на компютър. Въпреки това съм щастлив, че направих тази стъпка, и то в много подходящ момент от живота си“, разказва Матев.
Матев вече е доказал, че притежава стратегическо мислене и визия за бъдещето, и има амбицията да изведе компанията до нови висоти. Той има ясна визия и за бъдещето на компанията, като си поставя за цел да я направи номер 1 в България. „Това е напълно постижимо, стига да се запази фокусът върху иновациите и да продължи усъвършенстването на процесите и комуникацията в екипа“, казва още той.
Основна задача на Матев е и да постигне по-добър синхрон между екипите, което е ключово за по-ефективна и по-добре планирана работа. Той вярва, че индустрията, в която работи, е изключително динамична и постоянно се променя, а от ключово значение е адаптирането към новите трендове и неизбежното съжителство между онлайн и наземните казина, които ще продължат да съществуват в бъдеще, макар и в различни форми.
Към момента Матев е на ръководна позиция и продължава да има значителен принос към развитието на „Телематик Интерактив България“ АД. Неговият професионален път и успехи са резултат на целеустременост, отдаденост и умението му да се адаптира към новите условия, което го прави важна фигура в компанията и в индустрията като цяло.