
„Чрез платформата на изложението за потребление получихме голямо внимание. Вярвам, че с продължаващата реализация на политиките за отваряне и оптимизиране на бизнес средата, китайската икономика ще поддържа стабилно и здраво развитие. Ние сме изпълнени с увереност в китайския пазар".
Това заяви Лю Синшу, президент на китайското подразделение на DFS Group (част от френската група LVMH), по време на закриването на 5-ото издание на Китайското международно изложение за потребление (CICPE) на 18 април, предава Радио Китай.
Много чуждестранни компании споделят нейния оптимизъм. В контекста на надигащия се протекционизъм и американските злоупотреби с мита, които застрашават глобализацията, този потребителски фестивал с тема „Споделяне на отворени възможности, създаване на по-добър живот" придоби още по-специално значение. За 6 дни събитието е привлекло 1 767 компании с 4 209 марки от 71 държави и региона, като е постигнато предварително сътрудничество на стойност 920 милиарда юана. Броят на участниците, марките и мащабното влияние постигнаха нови рекорди. Стотици фирми вече са регистрирали участие в следващото издание, което доказва магнетизма на китайския пазар.
Тази привлекателност идва както от разширяването на китайския потребителски пазар, така и от новите движещи сили, породени от неговия динамичен ъпгрейд. Историята за „Китай – земя на възможностите" продължава да се пише. С инициативи като Кантонски панаир и Изложението на веригите за доставки (Supply Chain Expo), Китай последователно изпълнява обещанието си: вратите към света стават все по-широко отворени.